Az idei Live Design Show-n Las Vegasban felfedi magát az új PROLIGHTS.

2019. november 25

Lehull a lepel teljesen megújult PROLIGHTS-ról: a las vegas-i rendezésű LDI show első napján teljes valójában láthatóvá válik a PROLIGHTS megújult arculata, az új logó és ezzel egyidejűleg elindul a márka-dedikált szakmai honlap is.

Az arculatváltás egy új korszak kezdetét jelzi, aminek erős indikátora, hogy márka idén először mutatkozik be független kiállítóként az LDI szakkiállításon. A látogatók az arculatában megújult brand termékfejlesztéseit minden órában, időzített bemutatón nézhetik meg.

Az új PROLIGHTS logó az ikonikus prizmával esszenciájáig letisztult, a hozzáadott sárga szín a fényt hordozza magában. A teljes arculat és benne a logó rugalmasan használható, és kifejezetten a digitális grafikai elvárásokra felel.

A PROLIGHTS márka ennyire hangsúlyos kiemelése, és az ezzel párhuzamosan történő arculatváltás a cég eddigi legnagyobb rebranding kampánya, ami 2019 végére válik teljessé.

A márka dedikált honlapját kifejezetten a professzionális világítástechnika iránt érdeklődő szakemberek igényei alapján tervezték és fejlesztették. A www.prolights.it az arculatváltással egy időben válik aktívvá. A weboldal modern megjelenéssel és bármilyen platformon hatékony kereséssel várja a látogatókat böngészhető termék kínálattal és a technikai leírások szűrhető bázisával.

A márka új megjelenése a PROLIGHTS új korszakának kezdetét jelzi, mondta Fabio Sorabella ügyvezető igazgató. Az új tartalom és az új fejlesztésű berendezések az alapokig ható átalakulást mutatják, amik magasabb technológiai tartalomhoz és nemzetközi térnyeréshez vezetnek.

A mostani a megfelelő időpont arra, hogy új csúcsokra törjünk és a márkát széles világviszonylatban is a térképre helyezzük. Az új PROLIGHTS arculat számos új, 2020-ban bevezetésre kerülő terméken, ügyfélkapcsolattartásban használt kommunikációban és prezentációkban válik kézzelfoghatóvá.